9.02.2013

Mój stosik wielo

Przedstawiam mój pierwszy stosik pieluszek wielorazowych. Na obecną chwilę mamy:

- zieloną kieszonkę chińską One Size (napy)

- zieloną formowankę Pupeko we wzorek rozmiar S (Newborn)




- bladoróżowy mini otulacz dla noworodka Mothercare (rzepy)

- różową chińską kieszonkę rozmiar S (rzepy).
Dodatkowo mamy na razie 2 duże wkłady z mikrofibry, 2 mniejsze z mikrofibry, 2 bambusowe i jeden prefold do otulaczyka.



 - wkład bambusowy                                                    - wkład z mikrofibry
 

- prefold bawełniany


Większość kupiłam na aukcjach Allegro - oczywiście czyhałam na okazje cenowe. W regularnych cenach te pieluszki nie byłyby w naszym zasięgu. Chińskie różowe OS także kupiłam na Allegro (3 szt. za 36 zł), a pozostałe na stronie alvababy.com. Dziś wieczorem dostałam jeszcze od siostry stosik tetrowo - flanelkowy, ale jeszcze nie policzyłam ile pieluszek w nim jest. Jutro dodam zdjęcie otulaczyka z wełny merynosów. W sumie mamy 1 otulacz PUL, 6 kieszonek PUL, 1 formowankę bawełnianą, 1 otulacz wełniany. Zaczynam coraz poważniej myśleć nad samodzielnym szyciem formowanek bawełnianych lub polarkowych. Jak tylko skończymy remont zabieram się za szycie...



 


Brak komentarzy: