2.09.2013

Mini konkurs z niespodzianką


Znajdź symbol i wygraj u Violianki!


Minął już rok od jednego z najbardziej emocjonujących momentów w moim życiu - zobaczyłam TE dwie kreseczki. Czas pędzi niesamowicie, a kiedy zostaje się rodzicem ponoć przyśpiesza. Z okazji tej rocznicy zapraszam do zabawy!

Macie podwójną szansę na wygraną, bo nagrody - niespodzianki kosmetyczne - są TRZY ;). Co trzeba zrobić aby wygrać?






1.     polubić profil Violianki na facebooku
2.     znaleźć szczególny symbol miłości w jednym z postów na blogu Violianki i korzystając z formularza kontaktowego na blogu i wysłać do mnie LINK lub TYTUŁ posta
3.     udostępnić informację o konkursie publicznie na facebooku wraz z Linki do tego posta

Pozostałe informacje: 
- tylko te osoby, które zrealizują powyższe 3 punkty wezmą udział w losowaniu nagród, lista osób zakwalifikowanych, będzie opublikowana na blogu na kilka dni przed końcem terminu
- nagrody są dwie, po jednej dla dwóch uczestników konkursu
- sponsorem nagrody jestem ja, autorka bloga
- zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad konkursu lub jego zakończenia przed czasem bez podania przyczyny
- wyniki losowania ogłoszę na blogu 
- konkurs trwa do 18.09.2013 do godziny 20:00
- nagrodę wyślę do szczęśliwca pocztą, listem poleconym ekonomicznym lub paczką - konieczne będzie przesłanie prawdziwych danych adresowych na mojego maila violiankabloguje[at]gmail.com, (wysyłam za granicę za zwrot kosztów przesyłki)
- wszelkie kwestie rozstrzygam ja, organizatorka konkursu

Powodzenia!

2 komentarze:

Sappho pisze...

Ładne, radosne zdjęcie :)

Violianka pisze...

Dzięki. Fot. Caroo ;)
A, było zrobione na drugi dzień po powrocie męża z trzymiesięcznego wyjazdu "za chlebem". Byłam już w 4 miesiącu ciąży i wybraliśmy się na Andrzejki do restauracji.