2.09.2013

Zakupy sierpniowe

Prefoldy XL Cotton Nappies









Co jakiś czas nachodzi mnie ochota na zakupy pieluszkowe, której nie mogę się oprzeć. Marzę sobie o nowiuśkich kieszonkach Milovii czy formowankach pupeko i w końcu najczęściej ląduję na allegro lub forum chusty.info i kupuję używki. Od pewnego czasu zauważyłam, że prefoldy, które mam, a także część tetry zaczyna robić się zbyt ciasna na Hankę. Dlatego nie miałam wyrzutów sumienia kupując na bazarku pieluszkowym.


Już trzeci raz skorzystałam z forum chustowego i kolejny raz jestem zadowolona. Przesyłka przyszła szybko, starannie zapakowana. Dostałam opakowanie nowych (!) prefoldów bawełnianych Cotton Bottoms rozmiar XL (6zł szt.) i używaną kieszonkę rozmiar L FuzziBunz (19zł). 
FuzziBunz L - kieszonka Made in USA ;)
Prefoldy wydały mi się dość długie i nie koniecznie zbyt szerokie, ale po złożeniu wyglądają całkiem ok. Kieszonka też jest duża, za duża jeszcze. Nie miałam tak długich wkładów więc te nowe prefoldy będą jak znalazł!

FuzziBunz L - kieszonka z profilu.
FuzziBunz L wnętrze trochę poszarzałe, ale jeszcze długo posłuży.
Tydzień wcześniej, podczas krótkiej wizyty w Rossmannie kupiłam Masło do ciała ujędrniające po porodzie Ziaja. Kilka razy już użyłam tego masła i jestem zadowolona - fajna konsystencja, zapach i efekt mrowienia i chłodzenia. Czy ujędrnia to nie wiem i raczej się nie nastawiam ;) . Smaruję się jak mi się przypomni, albo jak mam ochotę trochę się dopieścić po kąpieli. 


Masło Ziaja - lubię te pudełka, można zużyć produkt do ostatniego maźnięcia.




Na koniec rzut oka na śpiocha :) . 
Haniusia zasnęła podczas sesji zdjęciowej do posta.

7 komentarzy:

Beatka pisze...

Kruszynka szybko Wam rośnie :) Pozdrawiamy :*

Unknown pisze...

słodko śpi :)

Violianka pisze...

Oj tak! Kruszynka ma na swoim koncie już pierwszą zepsutą zabawkę - wyrwała gwiazdki z wiszącej zabawki-słonika z szeleszczącymi uszkami... stąd ostatnia ksywka Bobocór. I strach się bać....

Violianka pisze...

Prawda? nie ma słodszego widoku od śpiącego niemowlęcia!.

Kahlan84 pisze...

Oj, Ty mi o pieluchach nie przypominaj, bo ja bym mogła kupować i kupować... Ostatnio o dziwo udaje mi się powstrzymywać, ale to tylko dlatego, że kolejną chustę kupiłam i zaczęłam szyć odbijaczki, miętolmetki i powoli do formowanek się przymierzam :) W końcu będą idealnie dopasowane do Dominika - przynajmniej teoretycznie, bo jak wyjdzie, to się okaże :) Prefoldy nowe - super Ci się trafiło.

Kahlan84 pisze...

I chyba u tej samej osoby też zamówiłam z forum i też nowe :)

Violianka pisze...

Kahlan widziałam Twoje odbijaczki! I te szmatki z metkami! Wszystko takie cudne!

Ja planuję zakup MT, jakoś w listopadzie dojdzie od mnie kolejka- będzie szyte na zamówienie... ciekawe jakie materiały będę miała do wyboru. Chcę żeby było trochę etniczne, moje klimaty.