18.04.2016

Tydzień Pieluchy Wielorazowej w Polsce 18-24 kwietnia 2016




Witajcie!


Wiem, wiem, dawno mnie tu nie było. Nie mam nic na swoją obronę. Ale mam dla Was prezent, na zgodę ;) ...



Kiedy otrzymałam mail od Olgi, jednej z organizatorek pierwszego polskiego Tygodnia Pieluchy Wielorazowej (pieluszkiwielorazowe.com.pl) od razu wiedziałam, że nie może zabraknąć w tym wydarzeniu mnie i mojego bloga! Zgadzacie się?

No jasne! Zwłaszcza, że obiema rękami podpisuję się pod hasłem, które opisuje idee akcji -



EKOLOGICZNIE, ZDROWO I KOLOROWO - RAZEM ZACZNIJMY PIELUCHOWĄ REWOLUCJĘ!



Z przyjemnością zgodziłam się objąć patronatem akcję, która w założeniu nawiązuje do znanych z innych krajów inicjatyw, np. Real Nappy Week czy innych.






Organizatorki tak piszą o wydarzeniu:

Serdecznie zapraszamy na obchody TYGODNIA PIELUCHY WIELORAZOWEJ - największej imprezy pieluchowej na Świecie. Inspirując sie Real Nappy Week chciałybyśmy przenieść go na polski grunt. Przed Wami pierwszy Tydzień Pieluchy Wielorazowej ♥

Tego typu wydarzenia pomagają w szerzeniu wiedzy na temat alternatywnych metod pieluchowania. Organizatorki także zauważyły ten potencjał.
Będziemy zwracać szczególną uwagę na Pieluchy Wielorazowe i ich znaczenie dla środowiska oraz związanej z nimi minimalizacji odpadów. Naszym zadaniem jest propagować pieluchowanie wielorazowe, a dla nieprzekonanych przybliżyć całą ideę i zachęcić do spróbowania. Pieluchy wielorazowe są doskonałym przykładem jak łatwo możemy zmienić nasze nawyki, które wypacza nam wszechogarniający konsumpcjonizm. 

Aby zachęcić jak największą liczbę z Was do udziału w obchodach organizatorki sięgnęły po starą, ale zawsze skuteczną metodę: KONKURSY! ;) Biorąc udział w obchodach masz szansę wygrać cenne nagrody.
Odbędzie się mnóstwo KONKURSÓW i zabaw związanych z pieluchami. Będzie okazja, aby WYGRAĆ PIELUCHY wielorazowe i akcesoria z nimi związane, a samo uczestnictwo codziennie przyniesie każdemu dreszczyk emocji... Podczas jednej z ankiet wspólnie wybierzemy NAJLEPSZĄ PIELUCHĘ 2016. 

Szczegóły dotyczące obchodów znajdziecie na stronie wydarzenia na facebooku tutaj KLIK.

Przy okazji zachęcam Was do odwiedzenia sklepu Pupus, który także bierze udział w tym wielkim święcie i gdzie możecie znaleźć takie oto cuda:





Regulamin akcji dostępny tutaj KLIK.


Brak komentarzy: